Prøv gratis
hva-er-medieovervåking2

TA AVGJØRELSER PÅ BEDRE INNSIKT
MED MEDIEOVERVÅKING

Vi vet at mange ledere, PR-folk og markedsførere tar avgjørelser basert på dårlig eller for lite innsikt. Medieovervåking fyller informasjonsgapet beslutningstakere opplever:

1. Redaksjonelle medier, sosiale medier, radio, TV og mer: 
Følg med på omtalen som er viktig for deg – i aviser, sosiale medier, blogger og på radio- og tv-sendinger. Hver gang navn og ord du velger blir nevnt, får du en varsel. 

2. Følg ditt merkenavn, konkurrenter, trender mv:
Du kan overvåke alle merkenavn og tema du ønsker. Du velger søkeord, og vi setter opp søk som sikrer at du ikke går glipp av noe. Du følger søkene dine direkte i en nettportal, i egen app eller via epost og sms. 

3. Er det forskjell på medieovervåking? 
Ikke alle medieovervåkere tilbyr full kildedekning – spesielt ikke alle trykte medier. Et av de viktigste punktene våre kunder etterlyser er komplett kildedekning, noe vi tilstreber. Derfor dekker vi samtlige trykte medier i Norge, samt 160.000 andre kilder i Norge og verden – inkludert radio og tv gjennom vår tale-til-tekst teknologi.

VIL DU PRØVE MEDIEOVERVÅKING GRATIS
I 14 DAGER?

Fyll inn skjema og bli kontaktet innen én virkedag

Ditt navn:

E-post adresse:

Firma:

Telefonnummer: